Ananasový šok

Máte pocit, že i když na sobě pracujete co to dá, tak nehubnete?

Zkuste podpořit Váš metabolismus šokovým dnem. Jedním z mých oblíbených je tzv. Ananasový šok. A proč zrovna ananasový?


Ananas obsahuje dost draslíku, který odstraňuje přebytečnou tekutinu z těla a zlepšuje vzhled celulitidy. Toto ovoce zlepšuje trávení a důležitý je také vysoký obsah vlákniny, která Vás nejenže zasytí, ale také pročistí střeva. Vitamín B1 se podílí na metabolismu sacharidů a také je to ovoce s negativní energetickou bilancí, o které jsem psala v dřívějším článku.


A jak vypadá můj Ananasový šok?

Ke snídani si dejte 2 celozrnné tousty, ideálně opečené v topinkovači. K tomu bílý jogurt a ovocnou šťávu.

Ke svačince plátek čerstvého ananasu nebo 2 kolečka ananasu z konzervy.

K obědu vařené nebo dušené libové kuřecí maso s plátkem čerstvého nebo 2 kolečky ananasu z konzervy.

Na odpolední svačinku si opět nachystáme ananas – buď plátky čerstvého nebo 3 kolečka z konzervy. A k tomu bílý jogurt se 2 polévkovými lžícemi jemných ovesných vloček.

K večeři podáváme vaječnou omeletu ze 2 vajíček, dále 3 plátky čerstvého ananasu nebo 3 kolečka z konzervy s vaničkou polotučného tvarohu.


Takový šokový den zařazujeme maximálně 2x týdně a ne po sobě jdoucí dny (tedy aspoň s jednodenní pauzou).


Dobrou chuť! :-)

17 zobrazení

Petra Bauerová - nutriční specialistka Ostrava     Bauerova.Petra@email.cz     +420 724 445 982

©2018 Petra Bauerová  || Tvorba webových stránek Kristýna Jamnická 

  • Black Facebook Icon